سرويس هايي كه جهت تبليغات اينترنتي توسط فست کلیک عرضه مي شود به فراخور شرايط مي تواند كاملا متفاوت باشد. اين شرايط تابعي از نوع تجارتها، زمينه هاي كاري،‌ برنامه هاي پيش بيني شده فروش،‌ ميزان هزينه تبليغاتي در نظر گرفته شده و.. مي باشد.
ما بهترين و به صرفه ترين نوع تبليغات را كه ماندگاري مطلوب و متناسب با نوع كار شما را داشته باشد به شما پيشنهاد خواهيم كرد.
اين تبليغات انواع گوناگوني مانند تبليغات بنری، تبليغ متنی ،‌ تبليغ در موتورهاي جستجو ،‌ بهينه سازي براي موتورهاي جستجو جهت حضور دائمي در نتايج جستجو و... را شامل شود.

بنر و تبليغات بنري

پر استفاده‌ترین شكل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، انقلابی در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است. تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت‌های تصویری نام‌ها و علائم تجاری دارند. مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، در شرایط یكسان، تبلیغات آنلاین تأثیر زیادی در مشهور شدن نام تجاری شركت‌ها دارند. (تقریباْ حدود ۶۰ درصد)

افرادی كه ابزارهای تبیغاتی سنتی را برای محصولات خود مناسب نمی‌دانند، می‌توانند از تبلیغات بنری برای گسترش  نام شركت خود بیش‌ترین بهره را ببرند. كلید موفقیت افرادی كه فعالیت‌هایشان ارتباط تنگاتنگی با شبكه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وب سایتهایی است كه به نحوی با موضوع تبلیغ آنها مرتبط هستند. دیدن تبلیغات بنری یك شركت از سوی مشتریان، چه با كلیك بر روی آنها همراه باشد و چه نباشد، در معروف كردن نام شركت با هزینه‌ای اندك، نقشی باور نكردنی دارد.

بطور کلی بنرها به دو شكل ثابت و متحرك طراحی می‌شوند. بنرها بدلیل هزینه كم در طراحی و پست از متداول‌ترین اشكال تبلیغات اینترنتی به شمار می‌آیند.

بنرهای ثابت: بنر ثابت به بنری اطلاق می‌شود كه تبلیغ را بصورت یك تصویر و در اندازه ای ثابت ارائه می‌كند. از آنجاكه بنرها در بسیاری از  سایت‌ها نمایش داده می‌شوند، نرخ رویت بالایی دارند ولی نرخ كلیك در آنها پائین است.

بنرهای انیمیشن‌دار (بنرهای پویا): در حقیقت بنرهای ثابتی هستند كه از فن‌آوری انیمیشن در طراحی و ساخت آنها استفاده شده است. این نوع بنرها بدلیل برخورداری از انیمیشن نسبت به بنرهای ثابت غالباً نرخ كلیك بالاتری دارند. بنرهای ثابت و انیمیشن‌دار هر دو ابزاری‌های مناسبی برای معرفی نام تجاری می‌باشند.

بنرهای تعاملی: شكل دیگری از بنرها، بنرهای تعاملی هستند. در این نوع بنرها كه به تازگی بسیار مشهور شده‌اند، برای كاربران این امكان فراهم است كه ارتباط دو طرفه‌ای را با تبلیغ کنندگان برقرار نمایند. به عنوان مثال گزینه‌‌هایی به منظور ورود اطلاعات برای كاربران در نظر گرفته شده و به تناسب اطلاعاتی كه كاربران وارد می‌كنند، پاسخ‌هایی به آنها داده می‌شود. از بنرهای تعاملی غالباً در خریدها و ثبت نام‌های اینترنتی  و مواردی از این قبیل استفــاده مــی‌شــود. در اغــلب موارد بــنرهای تعاملــی با اسـتفاده از HTML ,Java Script ,Java Applet  ساخته می‌شوند. امروزه بنرها از اشكال، اندازه‌ها و روش‌های ارائه استانداری برخوردار هستند.
اما به هر حال همیشه به خاطر داشته باشید که تنها یکی از گزینه های تبلیغات اینترنتی تبلیغات بنری است و هرگز داشتن بنر تبلیغاتی را معادل تبلیغات اینترنتی در نظر نگیرید! تبلیغات اینترنتی فرایندی پیچیده است که بنرها تنها بخشی از آن هستند.
 
تبلیغات متنی و کلیکی

هم اکنون سیستم های فارسی مناسبی برای تبلیغات متنی آماده شده و وبلاگها و وب سایتهای زیادی از آنها برای کسب درآمد استفاده میکنند. این نوع تبلیغات تنها برای نوع خاصی از کسب و کار پاسخگو است.
البته شکل حرفه ای تر آن خدمات موتور جستجوی گوگل در این زمینه است ...
 
ایمیل مارکتینگ، خبرنامه و تبلیغات ایمیلی
بازاریابی بر اساس ایمیل یا ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روشهایی است که اگر به درستی به کار برده شود، می تواند راه مفیدی برای معرفی محصولات به شمار آید. متاسفانه دیده می شود که برخی چنان ناشیانه از این ابزار استفاده می کنند که با تولید هرزنامه ها یا اسپم های متوالی و حجیم باعث بروز عکس العمل منفی از طرف مشتریان می شوند. در صورتی که ارائه اطلاعات درست، به فردی که در پی آن اطلاعات  است، می تواند بزرگترین خدمت به او به شمار آید.
اما خبرنامه مخصوص افرادی است که قبلا از وب سایت بازدید کرده اند و به مطالب، محصولات و محتوای سایت علاقه مند شده اند. حتما شما نیز با ما موافقید که از دست دادن این افراد کاملا اشتباه است. یکی از بهترین راه های حفظ ارتباط ارسال خبرنامه های مفید برای این افراد می باشد. ما وظیفه تولید این خبرنامه را بر اساس نیاز شما و انتظار مخاطبانتان به عهده می گیریم.
 
 
سئو (SEO) : بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو
خواهشمندیم قبل از هر چیز تبریک صمیمانه تیم مدیریت سایت فست کلیک را به دلیل ورودتان به این صفحه پذیرا باشید!
ما این حضور را به فال نیک می گیریم و آنرا به مثابه قدم گذاشتن شما به یک دنیای جدید که افقهای نوینی را به روی تجارت شما می گشاید در نظر می گیریم...

بالا بردن رتبه در گوگل
ولی مگر بهینه سازی برای موتورهای جستجو (seo) چیست و چرا مهم است؟
seo  مخفف عبارت  (Search Engine Optimization) است و یعنی اطمینان یافتن از اینکه سایت شما به نحو شایسته ای جایگاه خود را در موتور جستجو یافته و در معرض دید مخاطبان مورد نظر قرار دارد. این یعنی اینکه سایت شما به نحو مطلوب و درستی با موتورهای جستجو گر اینترنت تعامل دارد.

بسیاری از سایتها با وجود ظاهر زیبا و طراحی شدن با بالاترین تکنیکهای وب ، بازهم موقعیت های بسیار بدی در جستجو دارند و این بدلیل دانش کم و محدود طراح سایت با روش کار جستجوگر هاست.
سایت های ارایه دهنده خدمات جستجو (Search) معمولا هزاران و بلکه میلیونها نتیجه را باز میگردانند ولی عموما 10 نتیجه در صفحه ی نخست دیده میشوند. آمار حاکی از آن است که تنها 7% کاربران از صفحه های سوم به بعد نتایج را مرور میکنند. پس رسیدن به دهک اول یا همان (Top ten) هدف بسیاری از وب مستر ها و دارنگان سایتهای اینترنت است.

رتبه بندی جستجو گرها به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. عواملی همچون عنوان HTML صفحه ، متا تگ ها (ابرداده ها) ، کلمات کلیدی وسرانجام مکان و تکرار یا چگالی کلمه های مهم در جستجو و...

در كل بهينه سازي يك سايت براي موتورهاي جستجو به گونه اي كه در صفحه نخست جستجو ظاهر شود دانشي تخصصي است و به تجربه كاري و  عملي نيازمند است. تيم eNabz  آماده است كه خدمات مربوط به SEO را به عنوان يكي از سرويسهاي افزايش فروش ارائه شده است . به عبارت ديگر ما وب سايت شما را به گونه اي بهينه مي كنيم كه حضور شما براي كيوردهاي مشخص شده خودتان در صفحه اول گوگل تضميني باشد.
 
تبلیغ در گوگل، تبلیغات گوگل

تبلیغ در گوگل نظر شما را نیز جلب کرده است؟ حق با شماست! تبلیغاتی که همه جای فضای مجازی را پر کرده اند، قابل صرف نظر کردن نیستند!

دنیای امروز دنیای اطلاع رسانی است و سايتهاي اينترنتي، يكي از قويترين ابزارها برای معرفي محصولات و خدمات شركتها و سازمانها مي‌باشد. البته فقط داشتن سایت کافی نیست و می بایست مشتریان و مخاطبین بتوانند شما را در اینترنت پیدا کنند. برای رسیدن به این هدف یکی از موثرترین راه ها، تبلیغ در موتورهای جستجو می باشد.


با توجه به محبوبیت و کثرت استفاده از موتور جستجوگر گوگل یکی از بهترین مکانها برای تبلیغ خود گوگل است. به شکل زیر توجه کنید. وقتی شما به دنبال عبارتی در گوگل می گردید کلمات کلیدی خود را در بخش Search Term وارد می کنید. نتایج جستجوی شما در بخش Search Results نمایش داده می شود و در کنار آن در قسمت AdWords Ads نام کسانی که در گوگل در این زمینه آگهی داده اند نمایش داده می شود. مکانی که نام شرکت و آدرس سایت شما نیز می تواند قرار گیرد.
ادوردز - تبلیغ در گوگل

 
در این نوع تبلیغ، نمایش آگهی شما در بخش AdWords Ads بصورت رایگان می باشد و شما فقط در صورت کلیک بر روی تبلیغ توسط مخاطبین پول پرداخت می کنید ( یعنی گوگل تبلیغ شما را در سمت راست نمایش می دهد و تا زمانی که مخاطب بر روی تبلیغ شما کلیک نکرده است از اعتبارتان کم نمی شود ولی اگر مخاطب به آگهی شما علاقمند شد و بر روی آن کلیک کرد، اعتبارتان کاهش می یابد ) که به ازای هر بار بازدید از ١٠ سنت به بالا می باشد و مبلغ آن بستگی به نوع کلمات کلیدی که برای تبلیغ سایت خود انتخاب کرده اید دارد. ما در زمینه انتخاب کلمات کلیدی برای نتیجه بهتر شما را یاری خواهیم کرد..

. در این سیستم شما می توانید مشخص کنید که در هر روز حاضرید چه مبلغی برای تبلیغ بدهید (حداقل روزی یک دلار) و اگر تعداد بازدیدها از سایت شما بیشتر از این مبلغ شد تا روز بعد آگهی شما متوقف می شود تا هزینه اضافی پرداخت نکنید.

برای دادن آگهی در گوگل ابتدا باید یک اعتباری در نظر بگیرید. بعد از پرداخت این مبلغ تبلیغ شما نیز در گوگل نمایش داده می شود و فقط به ازای هر کلیک بر روی تبلیغتان به میزانی که مشخص کرده اید (مثلا ١٠ سنت) از اعتبارتان کم می شود تا به صفر برسد.

البته در صورتی که تجارتی طولانی مدت دارید و به این زودی ها قصد تعطیل کردن آنرا ندارید(!)  ، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و بالا بردن رتبه سایت شما در نتایج جستجو، راهی همیشگی و مطمئن برای شما خواهد بود، که البته  با در نظر گرفتن یک بازه زمانی چند ماهه، ارزان تر هم تمام می شود.